Bestellen

Wanneer je besloten hebt om een bepaald product aan te schaffen dien je deze toe te voegen aan jouw winkelmand. Je hebt nog de keuze om verder te shoppen hierna, maar wanneer je jouw winkelmand hebt samengesteld en wilt betalen dien je op ‘doorgaan naar afrekenen’ te klikken.

Hier moeten de gegevens ingevuld worden zodat wij jouw bestelling zo snel mogelijk kunnen bezorgen. Om dit proces dit proces te versnellen en overzichtelijker te maken kan je bij ons een account aanmaken, zodat je in toekomst sneller een bestelling kan plaatsen.

Wanneer de gegevens volledig zijn ingevuld verzoeken wij je vriendelijk om voor de zekerheid nog even alle gegevens na te lopen. Wanneer alles in orde is kan je de betaling in orde maken door op ‘bestelling afronden’ te klikken. Wanneer je een specifieke opmerking hebt over bijvoorbeeld de levering van jouw bestelling of een ander bezorg adres wilt selecteren kan je dit aangeven bij de bestelnotitie(s). 

Wanneer je de bestelling hebt afgerond, ontvang je een orderbevestiging en een verzendbevestiging van ons. Bij de verzendbevestiging zit een bijgevoegde track and trace code, zodat je waar en wanneer dan ook jouw bestelling kan volgen. Deze track and trace link kun je gebruiken op de website van de bezorgdienst.

Je hebt een product besteld en even later realiseer je dat je dit product eigenlijk helemaal niet wilt, maak je geen zorgen dit gebeurt vaker. Wanneer het product nog niet ons magazijn heeft verlaten kunnen wij deze voor u annuleren.

Wanneer je bestelling reeds ons magazijn verlaten heeft, dan kan je dit product weigeren bij de postbode en wordt deze mee teruggenomen. Toch het product aangenomen van de postbode? Stuur deze dan retour, dan zullen wij deze verwerken.

Je hebt een product besteld en even later realiseer je dat je dit product eigenlijk helemaal niet wilt, maak je geen zorgen dit gebeurt vaker. Wanneer het product nog niet ons magazijn heeft verlaten kunnen wij deze voor u annuleren.

Wanneer je bestelling reeds ons magazijn verlaten heeft, dan kan je dit product weigeren bij de postbode en wordt deze mee teruggenomen. Toch het product aangenomen van de postbode? Stuur deze dan retour, dan zullen wij deze verwerken.

Wanneer je geen bevestigingsmail hebt gekregen na een bestelling te hebben geplaatst, verzoeken wij je vriendelijk om dit nog even rustig af te wachten. Wanneer deze mail nog steeds niet binnen is, kun je contact met ons opnemen en dan kijken wij voor je of deze bestelling voltooid is.

Onze producten bevatten diverse bezorgkosten, deze variëren. De exacte bezorgkosten krijg je te zien bij de betaling. Bestellingen vanaf €50 worden gratis bij je thuis bezorgd.

Jouw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt om je sneller en efficiënter van dienst te zijn. Deze gegevens worden volledig privé gehouden. Bekijk ons privacy beleid.

Bezorgen of afhalen

Alle leveringen vinden plaats op werkdagen.

Opgepast, op feestdagen kunnen onze bezorgtijden afwijken.

Wij verwerken jouw bestelling altijd zo spoedig mogelijk. Wanneer jouw bestelling al onderweg is kunnen wij deze niet meer aanpassen. Wanneer je na het bestellen toch nog het afleveradres wilt aanpassen, verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij deze nog kunnen wijzigen.

In de bestelnotitie kan je vermelden dat je het product op een bepaalde dag geleverd wilt hebben. Wanneer je op het moment van de bezorging niet thuis bent zullen wij het nog een enkele keer proberen. Wanneer je de tweede keer ook niet thuis bent tijdens de levering, geven wij jouw product af bij een PostNL ophaal punt en kan je jouw product hier ophalen.

Op welk tijdstip jouw product exact wordt afgeleverd hangt af van de vervoerder. In de bevestigingsmail staat aangegeven welke vervoerder jouw product aflevert.

PostNL

Wanneer jouw bestelling met PostNL wordt afgeleverd, dan krijg je een Track and Trace code opgestuurd waarmee je de gehele bestelling kunt volgen.

GLS

GLS is onze bezorgingsdienst voor Frankrijk en België. Ook bij GLS ontvang je via de mail een Track and Trace code waarbij je je gehele bestelling kunt volgen.

Geen volledige bestelling ontvangen?

Wanneer u twee of meerdere items heeft besteld en u niet alle items tegelijk binnen krijgt, dan kan het zijn dat er één of meerdere producten vertraagd zijn en dus een dag later aankomen. Ook kan het zo zijn dat verschillende producten met verschillende bezorgsdiensten geleverd worden. Wanneer het product na een dag gewacht te hebben nog steeds niet binnen is verzoeken wij jou vriendelijk om contact met ons op te nemen!

Track and Trace geeft aan dat het pakket afgeleverd is, maar dat is het niet.

Wanneer dit het geval is, is er meestal een briefje achtergelaten door de bezorger met benodigde informatie en/of is het pakketje bij de buren afgeleverd. Wij verzoeken je vriendelijk om dit na te gaan. Wanneer dit niet het geval is neem dan contact op met de klantenservice van de bezorger of met ons zelf.

Track and Trace code geeft aan dat het pakket bij een afhaallocatie is, waar is dat?

Wanneer de Track and Trace code dit aangeeft, heb je als het goed is ook een briefje door de brievenbus gekregen met de locatie bijgevoegd. Wanneer dit niet het geval is kan je het beste contact opnemen met de bezorgdienst, zij kunnen aan de hand van jouw barcode zien bij welke afhaallocatie het pakket zich bevindt.

Betalen

Het kan enkele keren voorkomen dat een betaling later dan gewoonlijk binnenkomt bij ons. Dit kan tot een vertraagde levering leiden aangezien wij de bestelling pas verzenden wanneer wij een betaling binnenkrijgen.

Betalen kan bij ons op verschillende manieren, wij bieden visa-, mastercard-, ideal-, paypal-

Retourneren & Garantie

Wanneer je online iets hebt besteld op alleenonline.nl, heb je iets op afstand gekocht. Je hebt hierdoor recht op een zichttermijn van 30 dagen vanaf het moment dat je het product hebt ontvangen.

Binnen deze 30 dagen kun je je bij ons melden om het te retourneren. Onze klantendienst zal stap per stap uitleggen hoe het product moet geretourneerd worden. Opgelet, het terugsturen van producten gebeurt op kosten van de klant.

Het onbeschadigde en ongebruikte product dien je, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en fabrieksverpakking samen met de retourbon naar ons terug te sturen.

Zodra jouw pakket bij ons binnenkomt, sturen wij jouw hiervan een bevestiging.
Het kan zijn dat de track & trace informatie zegt dat het pakket al binnen is gekomen, maar je van ons nog geen bevestiging hebt gehad.

Mocht je binnen 48 uur nog geen bevestiging van ons hebben gehad, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Van het verdere verloop van jouw retour houden wij je op de hoogte via e-mail.

Wanneer jouw product gelijk na aankoop defect blijkt te zijn, dan kun je deze direct bij ons omruilen voor een nieuw product.

Daarnaast moet het product origineel verpakt zijn inclusief alle accessoires. Het product wordt gecontroleerd door ons. Zodra wij het defect ook constateren krijg je van ons gelijk een nieuw product.  

Alle producten uit ons assortiment bevatten een garantie van één jaar.